HTML

Munka és nyaralás Menorcán

Kedves ismerősök és ismeretlenek. Ezt a blogot azért kezdem el írni, mert elég sok embert érdekel, hogy hogy megy itt sorom, a messzi távolban, viszont nincs valami sok időm csevegni, úgyhogy ezt akármikor olvashatjátok. Terveim szerint folyamatosan írni fogom.

Friss topikok

  • bozinozi: @Csanádka: Ki vagy, Csanádka? Két év munka utáni rendes szabadság, nem gondolod? Lehet, hogy Te a... (2011.02.16. 09:20) Az utolsó édes erasmus hónap
  • bozinozi: Gondolom, hiába biztatnálak, hogy írj gyakrabban! Egy biztos: a bank- és egyéb kártyáidat elveheti... (2011.01.03. 14:14) Évzáró Granada-Lisboa-Madrid körút
  • bozinozi: Ne tántorítsanak el ilyen apróságok, hogy meglopnak! A biztosító akkor fog fizetni, ha meg is vern... (2010.10.15. 11:59) Puente és kiruccanás
  • nagysophia: Szia Csajos! Örülök neki, hogy olvashatok rólad megint :P Vigyázz magadra!!! Jó tanulást, meg pe... (2010.09.24. 13:56) Első napok Gijónban
  • bozinozi: Végre, megtaláltam, hogy kell ide írni! Ez a pillanat tartotta bennem a lelket: olvashatom a blog... (2010.09.18. 16:47) Egy év után újra Spanyolország

Linkblog

Utazás és első napok

2009.07.02. 23:39 barbaraguapa

Ez tök furcsa, még soha nem írtam blogot, kicsit túl nyilvánosnak találom, de felbátorodtam Petra meg Margit példáján, és így próbálok hírt adni magamról. A szálláson nincs internetünk, így mindig útra kell kelnem a sok cuccal, ha netezni akarok.

Szóval az utazás viszonylag simán zajlott, csak kicsit untam magam, mert körülbelül 4 órát kellett várnom Barcelonában a következő gépre. Elmondhatatlanul jó érzés, mikor a lehető legidegesítőbb és legnyálasabb szerelmes pár áll sorban előtted a váróban, majd mikor már örülni kezdesz, hogy megszabadultál tőlük, leül egy másik melléd... De ha őket túléltem, akkor már akármi mást is túl fogok. Úgy este fél 8-ra értem a hotelba, taxival mentem, mert nem akartam elkeveredni, meg amúgy is iszonyat nehéz volt a csomagom. De mostmár sajnálom, hogy én hülye, annyi borravalót adtam a sofőrnek, most bezzeg jól jönne az a 2-3 euró. Mint később kiderült, a főnököm Carmen jött értem kocsival, és vitt el a szállásra, ami körülbelül 5-10 perc sétára van a hoteltól. Azért 5 vagy 10 perc, mert ez attól függ, hogy jössz vagy mész. Ugyanis egy dombos részen van, elég meredek az út néhol, tehát mikor jössz, lefelé, körülbelül 5 perc, de mikor mész, fölfelé, lehet akár 10 is. Legalábbis nekünk mindig hosszabbnak tűnik :), de ez függ a napszaktól is (este kellemesebb). De sebaj, a hegymászástól legalább kicsit kondiban lesz tartva a lábunk. Egy kis haceindán lakunk, egy U alakú nagy házban, egy szobában általában ketten. Mi ugye dolgozók vagyunk, nem a vendégek, akárhogy is 4 csillagos a szálloda, ez kicsit meg is látszik a szálláson. Nincs légkondi, se hűtő, ami aggasztóbb, de meg lehet szokni, hogy langyos vízet iszunk. Viszont van hátul két teniszpálya, amit elvileg mi is használhatunk, ahogy elvileg biciklit is meg kajakot is kölcsönözhetünk, vagy ha összehaverkodom addigra én is akivel kell, talán még ingyen is. Azt a kaját kapjuk amit a vendégek is, csak kevesebb fajtát, sütiből meg szerintem amit ők meghagynak. Mindig van sok saláta meg gyümölcs is szerencsére, viszont köretnek mindig sült krumpli van :S. Meg vannak furcsa ételek, tegnap például épp megörültem, hogy van leves, de majdnem eltántorított, hogy ilyen kis rákok úszkáltak benne, akiknek arcuk is volt (kicsit átéreztem, miért vélekednek úgy a vegetáriánusok, hogy nem esznek olyat, aminek arca is van...), meg mindenféle tengeri herkentyű. Megettem, de szerintem inkább maradok a gulyáslevesnél. Meg amúgy sok minden van a tengerből, azért mondom így, mert én a legtöbbnek még a nevét se tudom. De ma mintha füstölt lazacot ettünk volna. :)

Szerda késő este megjött a lakótársam, Gyöngyi is, aki szintén BGF-es, csak egy évvel felettem jár. Erasmusos, Spanyolországból jött, északról. Rögtön kaptunk két szabadnapot (jó munkahely, nem?), pénteken kezdünk reggel az étteremben, én az egyikben, ő a másikban (na ha ezt tudtam volna a hotel operation vizsgán...). Tegnap szieszta után lementünk a strandra, nagyon szép az öböl, majd próbálok feltenni képeket. Ezt el kell mondanom, mert elég vicces volt. Mikor már vagy derékig bementünk a vízbe, bevizeztem az arcomat, erre érzem a számon, hogy sós. Hangosan elkeztdem rajta gondolkodni, hogy vajon a naptejem ilyen sós, vagy én izzadok ennyire? Nem esett le magamtól, de végül Gyöngyi szólt, hogy a tengervíz sós. XD Hát nah, vidéki kislyány vagyok... Este (ami olyan éjfél, fél egyet jelent) az angol lányoknál barbecue volt, bár kaja az nem volt semmi, csak pia, elég sok mindenki ott volt, az animafestesek nagy része. Aztán átmentünk a Mississippi bárba, ami kb az egyetlen szórakozóhely itt Cala Galdanán. Elég jól éreztem magam, bár máskor sem fogok valami sokat fogyasztani, a magyar pénztárcának meglehetősen drága itt minden. Kb 4kor már le is feküdtem, mert mi elég hamar eljöttünk, bár sokáig tartott az út hazafelé. Nagyon rossz volt reggel 10kor felkelni, ugyanis 11re mentünk a hotelba, Carmen megmutatta nekünk mi hol van, a bárt és az éttermeket. Aztán Jackson (nem, nem Michael) gépén a This is England c. filmet néztük meg. Délután ilyen kis turista kocsi-vonattal körbevonatoztuk Cala Galdanát, mert itt szokott bent parkolni az udvaron, és megkértük a bácsit vigyen el minket ma délután, ingyé, mert ugye a szálloda dolgozói vagyunk. Aztán lementünk megint a playa-ra. Tudom, eddig inkább nyaralásnak tűnik, de holnaptól mostmár tényleg dolgozni fogok. :D Reggel 4 órát, aztán este 4 órát, heti két nap szabim lesz. Csináltam csomó képet, majd azokat is felrakom valahova. Na most megyek lassan, mert holnap van az első napom, és jó lenne nem túl fáradtnak lenni. Üdv mindenkinek!

 A strand, háttérben a Sol Gavilanesszel

Cala Galdana, a szikla mögött az Audax hotel

 

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barbaraguapa.blog.hu/api/trackback/id/tr651223341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

badin 2009.07.02. 23:58:42

Ide mit kell írni?

Espana-girl/alias_Margit 2009.07.03. 15:17:14

te mázlista a 2 napoddal!!:Dnekem bezzeg csak 1 van:p NIEt hol kell csinálnotok? mert ha Ciutadellában akkor ott összefuthatnánk:)
süti beállítások módosítása